Saturday 7 December 2013

Testimoni Walit Junior

MUHAMMAD ADHA KAHAR (790418-10-6353) Saya berusia 16tahun dan masih bersekolah di tingkatan 4. Kerana aktiviti sekolah yang terlalu banyak menyebabkan badan saya keletihan dan lesu. Saya selalu membeli minuman penyegar badan atau hilangkn mengantuk tetapi hanya boleh bertahan beberapa jam sahaja. Selepas saya mencuba minuman WALIT JUNIOR selama seminggu, badan menjadi segar dan bertenaga. TERIMA KASIH WALIT JUNIOR. 

MOHD YUSUF BIN CHE HARUN (810730-06-5231) Saya berusia 32tahun dan masih bekerja dengan PETRONAS. Saya kerap bekerja luar di seluruh negeri Malaysia. Kadangkala berhari-hari saya ditempat perantauan. Biasanya saya akan memandu sendirian atau berteman ke setiap destinasi yang ditujui. Keletihan dan kekerapan mengantuk semasa memandu sangat membimbangkan saya. Selepas saya mencuba WALIT JUNIOR saya berasa sentiasa segar dan bertenaga walaupun memandu dalam jarak yang jauh. WALIT JUNIOR telah menjadi minuman harian saya lebih  -lebih lagi sebelum memandu. GOOD LUCK WALIT JUNIOR. 

YUSNI YUSOF (680418-10-6606) Saya berusia 45tahun. Saya adalah suri rumahtangga dan membuka perniagaan sebagai tukang urut tradisional di rumah. Dengan 2 pekerjaan yang saya lakukan amat meletihkan. Wajah menjadi kusam dan  ada garis-garis halus tanda penuaan diwajah. Saya juga salah seorang stokis untuk produk kesihatan untuk syarikat GOLDEN BEAUTE EMPIRE SDN BHD. Setelah pihak syarikat memperkenalkan WALIT JUNIOR, saya dapati ada perubahan dalam seminggu pada tubuh badan. Perbezaan boleh dilihat pada gambar dulu dan sekarang. TERIMA KASIH WALIT JUNIOR. 

NUR EIRDINA QISTINA (090510-06-0022)-TESTIMONI BERSAMA IBU PUAN NORA Saya seorang ibu yang mempunyai sepasang cahayamata. Puteri saya NUR EIRDINA seorang kanak-kanak yang mempunyai kurang selera makan dan tidak aktif di rumah. Keadaan Puteri saya sangat merungsing saya dan suami. Pelbagai jenis ubat-ubatan telah kami cuba. Setelah kami menjumpai dan mencuba WALIT JUNIOR, Alhamdulillah ada perubahan pada Puteri saya. Puteri saya menjadi semakin aktif dan sering meminta sesuatu untuk dimakan. WALIT JUNIOR THE BEST. - 


No comments: